Saturday, February 27, 2010

Kamarku .............K5/A6/2/1E

Kenangan Zaman Study 

Alam Persekolahanku hingga ke Menara Gading
Putaran masa aku.....

ni lah wajah aku dalam alam persekolahan yang amat menarik minat aku untuk meneruskan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi. pelbagai kenangan yang terindah yang aku lalu alam persekolahan ...memang sukar bagi diri aku melupakan masa ini kerana banyak pengalaman yang dapat aku perolehi...






Kolej Bunga Raya merupakan kolej kediaman aku semasa berada UNIMAS sewaktu melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah...










Bilikku K5/A6/2/1E

haha...towk la keadaan bilit aku...jangan nak komen mcm2 bah.....maafla...bilikku aku meraie bah......haha...bilit orang bujang lain jak upa nya....x teratur jak upa nya....time aku xda roomate la towk.....1 sem aku xda roomate...roomate hantu banyak ngan aku ctok... demi nak diam kat kolej jak la towk..mcm2 jak jak xtvt nak dijoin aku eh.....nak sik kalak pun jd kalak jauk dikeja cdak ya......pa macam ni...ingatkan zaman universiti paling best...tetapi banyak cabaran perlu ditempuh agik......mun salah langkah terpesong la kita ke jalan yang benar.....niat nak belaja bah...jangan nak enjoy jak bah.....haha...bukan semua perkara senang kat dunia tok bah...

No comments:

Post a Comment