Thursday, May 2, 2013

Trip Sebuyau..

2 Mei 2013.. Khamis... 12 sampe 4 petang... outing with my family ... huhu... kali tok g jalan2 nak nga pangkalan feri Sebuyau ke Pulau Triso.. huhu.. sebelum pg buyo tek.. singgah hntr kazen kat kpg tebelu jap lokk... huhu... semangat mok main.. huhu...memang teruja glak la nyawa aku nak g nga pangkalan feri tok tek... huhu.. harap nak g seberang nun..kali datang feri dah tengah laut... ponek jak la nyawa nak g nga area berang nun... xda rejeki aku kali tokk.. sik pa.. bagus aku snap gmbar2 family aku make hp nokia aku... biasala.. belum ada bajet k beli hp mahal and camera tokk... gmbar dibah tok la leh aku snap td...x berapa nak pakar glak nak gmbr kacak tek nak... sekadar pake kenangan jak tekkk..


Kakak Sulongku with family

My Family

My Parent

my father and mother

my sister and mother...

Fakrul Suhaimie

biak atang rengat nak bergambar dgn duyung!!!

sikdapat make kereta..nunggang kerbo jadi lah

Kak sulongku dan anak bongsunya

Boyak


Model Burung Kenyalang

Kacak possing bro

oppsss....

Kacak x kamek!!! haha
aduhhh,... pic aku pun sikda di ambik aku... tok la rugi nya aku... sikpa... biarlah kenangan kita di sini... memang ler .. huhu... mun ada masa dan transport.. aku kan mejejaki kaki aku ker seberang nun kelak... luas berjalan,, banyak oleh di embak pulang hahaha.....

No comments:

Post a Comment