Saturday, February 27, 2010

Alam Persekolahan Ku..

TADIKA KAMPUNG SUNGAI LADONG,SAMARAHAN

nang x pat lupak aku zaman towk...zaman purba kala aku masuk alam persekolahan yang akan mengubah masa depan aku....mcm2 jak kerenah yang dpt dtga .....lwak2 jak karenah cdak kwn2......mun nangis nak pulang umah ya....anang x sebut meh......haha......ingat ngan sorang tukang masak sorang ya...dang rampeh ngan kmk org....sampe nya nikah pun.....best ngan nya bah......haha.....zaman towk la aku suka glak nangis ekot mak aku pulang umah.....hehe....rasa malas nak belaja lok bah...otak agik fresh time ya bah..............

Zaman agik biak marik towk bah...

xapat nak lupak zaman towk ehh...mcm2 jak kerenah aku time ya bah...x apat aku lupak smpe kinek towk nyebut H ya...aku sik pande nak nyebut H ya....sampe nak diselotep cikgu ya.....ahe nya aku berjaya menyebut H tanpa disuruh haha....haha.....apa nasib la aku masa ya eh....banyak kwn2 aku dpt........pelbagai karenah yanmg dpt aku tga .......ada kemeh dlm luar n berak skali bah...takut nak pg jamban nak haha....

No comments:

Post a Comment