Friday, September 25, 2015

Lembaran 2014




Skim Latihan 1 Malaysia 

Lembaga Tabung Haji Malaysia

Terima kasih dengan segulung penghargaan;

#Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya, Selangor

# Kompleks Tabung Haji Pulau Pinang

# Kompleks Tabung Haji Kota Kinabalu

# Lembaga Tabung Haji Negeri Sarawak
#Tabung Haji Sri Aman
#Tabung Haji Kuching

Seribu kenangan yang tidak dapat dilupakan dalam lembaran sejarah hidupku.. pertama kali melangkah kaki ke Bumi Semenanjung Malaysia.. panggilan telefon dari Tabung Haji Kuching telah memberi peluang kepada aku untuk menyertai Skim Latihan 1 Malaysia Siri 3 ambilan 13/14. 



Kad Kuasa : SL00635 



Ari terakhir di Sri Aman, Sarawak.. berjalai ka SMK Simanggang


Farewell Party dan Birthday Celebration... Hj Sharkawi & Hjh Noorhayati


Pemberian Tabung Haji Sri Aman


CSR Di Kampung Kinandusan, Ranau Sabah

SL1M TH Borneo (TH Sarawak & Sabah )
(SL1M 13/14 & SL1M 14/15)


Gambar Kenangan dengan Hajjah Karimah (wakil Bahagian Sumber Manusia, HQ serta Pengarah & Timbalan Pengarah Sabah)

Depan : Haminah (TH Mukah) Ida Asmira (TH Kuching) Azie (TH Miri) aku (TH Sri Aman)

Potret di hari pertama di Ranau, Sabah

Aku & Ida

Aku & Azie

Sebelum balit ke KK bah itu

Aku & Min




New Zeland at Borneo Island

Susu Lembu fresh dr ladang




Sebelum balit ke Kuching... bye2 Sabah... Insyallah akan pergi agik kelak.. x puas berjalan aku bah

Model Beg...

No comments:

Post a Comment