Saturday, January 26, 2013

Apa2 jak la!!!

hai!!! lamak asa sikda update blog tok... maklumlah buzy dengan pengajian.. nak fokus dgn laja tek.. tp sik juak dpt fokus dgn belaja... hahaha... apa nak dipadah tok oooo... boring do jak mun kesorangan dkt umah tok.. huhu.... mikir masa depan jak la.. pa nak jadi aku pastok ka..?? ke menara gading dah settle.. apa plan aku pastok oo?? sambung study... ishhh... susah nak madah tok.. gerenti ada jak la masalah yang dihadapi... mun aku tok kaya.. sik la kesah nak belaja tekk... duit dah tauk ado... tok.. huhu..sesen sik da lam poket tok.. sabar jak la... mungkin ada hikmah atas pa yang berlaku tokk...

Master?? bila masa2 jak dapat ya.. time tok fokus dgn carik keja lok.. keja pa nak tokk ooo.. nak ngu konvo ya.. 9 bulan akan datang baruk dapat konvo.. sik rasa naik stage mbik skroll huhu... ishhh... sitok jak tempat aku meluahkan rasa hati aku tokkk.. segala dapat diluahkan... huhu.. setiap pertemuaan pasti di akhirnya berlaku perpisahan walaupun  sik diminta.. hahah... sedih na jak mun berlaku perpisahan yang berlaku... 

No comments:

Post a Comment